Uutiset

Ajankohtaista

  • 10.05.2024
    Sähköinen yhteydenottolomake toimii jälleen

    Sähköisen yhteydenottolomakkeen ongelma on saatu korjattua 10.5.2024 noin klo 13 ja lomake toimii taas.

    Mikäli olet ollut Hetaan yhteydessä viikon 19 aikana yhteydenottolomakkeen kautta ja epäilet, että viestisi ei ole tullut perille, ole uudelleen yhteydessä lomakkeen kautta tai sähköpostitse palkanlaskenta@hetapalvelut.fi

    Lue lisää
  • 10.05.2024
    Ongelmia yhteydenottolomakkeen toiminnassa

    Nettisivujemme sähköisessä yhteydenottolomakkeen toiminnassa on ollut häiriö, josta johtuen kaikki lomakkeen kautta viikon 19 aikana toimitetut viestit eivät välttämättä ole tulleet perille. Mikäli epäilet, että viestisi ei ole tullut perille, ole uudelleen yhteydessä sähköpostitse palkanlaskenta@hetapalvelut.fi

    Lue lisää
  • 02.05.2024
    Hetan toimistot suljettuina pe 17.5.2024

    Toimistomme ovat suljettuina perjantaina 17.5.2024 henkilökunnan kevätpäivän vuoksi.

    Palvelemme jälleen maanantaina 20.5.2024 klo 9.00 alkaen.

    Lue lisää
  • 11.04.2024
    Ontimessa ongelmia liittyen sähköpostin lähettämiseen

    Ontimessa ei toimi tällä hetkellä viestien lähetys sähköpostiin.

    Ongelmasta johtuen, uuden salasanan tilaaminen ei onnistu eikä tapahtumien hylkäämisestä voi lähettää sähköpostia. Perjantaisin ei myöskään tule muistutusviestiä hyväksyttävistä tapahtumista.

    Ohjelmatoimittaja on tietoinen ongelmasta ja siihen on tulossa korjaus. Korjauksen alustava ajankohta on toukokuussa 2024.

     

    Pahoittelemme ongelmasta aiheutuvaa vaivaa.

    Lue lisää
  • 08.04.2024
    Norlic Ontimen käyttökatko 9.4.2024 klo 10 - 12

    Ontimen palvelinpäivityksestä johtuen, palvelussa on käyttökatko tiistaina 9.4.2024 klo 10 - 12 välisen ajan.

     

    Lue lisää
  • 03.04.2024
    Personec F ESS toimii taas normaalisti

    F ESSin ohjelmavirhe on korjattu ja tapahtumien käsittely ja lisääminen onnistuu taas.

    Lue lisää
  • 28.03.2024
    Personec F ESS:ssä ongelmia (päivitetty 3.4.2024)

    Personec F ESS:ssä on ilmennyt ohjelmavirhe.

    Tapahtumien käsittely ja lisääminen ei tietyissä tilanteissa onnistu ja ohjelma antaa virheilmoituksen "Virhe PTM-tietojen haku epäonnistui..."

     

    Ohjelmatoimittaja tutkii ongelmaa.

     

    Päivitys 3.4.2024:

    ESSissä on edelleen ohjelmavirhe ja se on ohjelmatoimittajalla aktiivisessa selvityksessä.

     

    Päivitys 3.4.2024 klo 10.20:

    ESSiin on toimitettu korjaus ja tapahtumien käsittelyn ja lisäämisen pitäisi nyt onnistua normaalisti.

    Lue lisää
  • 08.03.2024
    Kuntien Hetapalvelut hakee taloushallinnon asiantuntijaa

     

    Taloushallinnon asiantuntija – kirjanpitäjä

     

    Hetan taloushallinnon asiantuntijatiimi kaipaa kirjanpitotaitoista asiantuntijaa täydentämään joukkoaan. Meille tärkeitä arvoja ovat hyvinvointi, innovatiivisuus, osallistaminen, asiantuntijuus ja asiakaskeskeisyys. Haluamme olla mukana kehittämässä kuntia, joissa taloutta hoidetaan tehokkaasti ja asiantuntevasti, mutta leppoisan ystävällisesti.

     

    Tehtävän sisältö:

    ·         Asiakasvastuullinen kirjanpito

    ·         Tilinpäätösten toteuttaminen

    ·         Valtionkonttorin raportointi

    ·         Monipuolinen asiakkuuksien hoitaminen

    ·         Yhteistyö muiden Hetan osaamistiimien ja asiakkuustiimien kanssa

    ·         Organisaation kehittäminen yhdessä kollegoiden ja esihenkilöiden kanssa

     

    Mitä me odotamme:

    Sinulla on kokemusta kirjanpitotehtävistä ja tilinpäätösten laatimisesta. Hallitset sujuvasti M365-ohjelmistot (mm. Teams, Outlook, Word, Excell, Powerpoint) ja joitakin taloushallinnon ohjelmistoja etkä epäile oppimiskykyäsi uusien järjestelmien haltuun ottamisessa. Sinulla on vähintäänkin yleistason ymmärrys kirjanpidon prosesseista ja kirjanpitolaista. Ei kuitenkaan hätää, jos kaikki tämä ei vielä ole hallinnassa, sillä joka tapauksessa tarjoamme sinulle vahvan tiimin tuen ja perehdyttämisen sekä henkilökohtaisen osaamisen kehittämisen suunnitelman kehittymisesi tueksi.

     

    Olet oma-aloitteinen, palveluhenkinen ja kykenet sekä itsenäiseen työskentelyyn että tekemään yhteistyötä tiimisi ja asiakkaidesi kanssa. Olet kiinnostunut itsesi, oman työsi ja organisaatiomme kehittämisestä ja motivoitunut oppimaan jatkuvasti uutta.

     

    Keitä me olemme:

    Kuntien Hetapalvelut Oy on vahvasti omaan tekemiseensä sitoutunut kuntien ja kaupunkien omistama in-house -yhtiö, jolla on tärkeä rooli sen asiakasomistajien HR- ja talouspalveluiden ylläpitäjänä ja kehittäjänä. Olemme koonneet yhteen asiantuntijajoukon, joka uskaltaa ottaa vastuuta ja ymmärtää kustannustehokkaan HR- ja taloushallinnon lainalaisuudet. Emme hätkähdä vaativiakaan tehtäviä vaan otamme ne tyynesti vastaan ryhtyen töihin.

     

    Hengeltämme olemme määrätietoinen ja ajan tasalla oleva ammattilainen, joka seisoo sanojensa takana. Olemme tuttu ja turvallinen yhteistyökumppani, jolta löytyy käytännönläheistä ymmärrystä arjen asioihin.

     

    Meillä on tärkeä rooli kuntahallinnon taustalla. Ymmärrämme, miten tärkeää on olla luottamuksen arvoinen ja mikä merkitys palveluillamme on yksittäisen ihmisen näkökulmasta. Arjen pienissäkin ratkaisuissa voi olla ison ratkaisun alku. Niiden eteen tehdään Hetalla töitä – ihan joka päivä.

     

    Mitä me tarjoamme:

    Meitä hetalaisia on yhteensä 47 ja toimistomme sijaitsevat Ylivieskassa ja Nivalassa. Ylivieskassa toimitilamme huokuvat vielä uutuuttaan ja niihin on muutettu kesällä 2022. Nivalassa toimistomme sijaitsee Nivalan Teknologiakeskuksen tiloissa. Työ meillä on mahdollista tehdä 100 % etänä. Suurin osa työntekijöistämme hyödyntää työpaikan valinnan mahdollisuutta arjessaan erittäin joustavasti työskennellen osan viikosta toimistolla ja osan kotonaan. Viikkotyöaikamme on 36 h 15 min ja erilaiset liukuma- ja joustomahdollisuudet tarjoavat vapautta arjen ja työn yhteen sovittamiselle. Noudatamme Avaintes-työehtosopimusta, jonka mukaisesti vuosilomien määrän on mahdollista yltää jopa 38 arkipäivään. Sinulla on vahva esihenkilön, muun johdon ja osaamistiimiemme tuki. Haluamme varmistaa, että pääset kehittymään työssäsi omien toiveidesi mukaisesti ja tämän vuoksi osaamisesi kehittämistä arvioidaan vuosittain omaan itsearviointiisi ja strategiaamme nojautuen.

     

    Henkilöstöetuinamme merkittävien henkilöstökäsikirjamme mukaisten joustomahdollisuuksien lisäksi on laaja työterveyshuolto, 160 € ePassi-rahaa, lounas- ja työsuhdepyöräetu.

     

    Tehtävän palkka koostuu tehtävän mukaisesta vähimmäisperusosasta, säännöllisesti arvioitavasta pätevyysosasta sekä lisäosista ja on tässä tehtävässä koulutuksesi, osaamistasosi ja työkokemuksesi mukaan 2550-3900 €/kk.

     

     

    Tule meille:

    Koska hakemus toivottavasti innoitti sinua, lähetäthän ansioluettelosi ja vapaamuotoisen hakemuksesi meille viimeistään 22.3. klo 16 mennessä osoitteeseen rekry@hetapalvelut.fi. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.

     

    Lisätietoja tehtävään liittyen antavat rekrytoiva esihenkilö, taloushallinnon palvelupäällikkö Riikka Petsalo 010 5017 343, HR-asioista vastaava Heidi Hirvasoja 010 5017 327 sekä toimitusjohtaja Miia Laakso 010 5017 363. Sähköpostiosoitteet muotoa etunimi.sukunimi@hetapalvelut.fi

    Lue lisää
  • 03.11.2023
    Suljettuna 27.-29. joulukuuta 2023

    Kuntien Hetapalvelut Oy:n toimipisteet ovat suljettuina 27.-29. joulukuuta 2023 (keskiviikosta perjantaihin).

    Lue lisää
  • 04.09.2023
    Suljettuna 06. syyskuuta 2023 kello 10:45 alkaen

    Kuntien Hetapalvelut Oy:n toimipisteet ovat suljettuina keskiviikkona 06. syyskuuta 2023 kello 10:45 alkaen.

    Lue lisää
  • 28.06.2023
    Approval-järjestelmä toimii taas normaalisti 28.6.2023

    Approvalin ongelma on korjattu tiistaina 27.6.2023 klo 16 jälkeen.. Pahoittelemme häiriötä.

    Lue lisää
  • 27.06.2023
    Approval-järjestelmässä ongelmia

    Approval-järjestelmän kanssa on tänään havaittu toimintahaasteita ja palvelu ollut ainakin osittain alhaalla. Toimittaja selvittää tätä ja toivomme, että asia ratkaistaan mahdollisimman nopeasti. Pahoittelemme tästä aiheutuneita ongelmia.

    Lue lisää
  • 21.05.2023
    Toimipisteemme ovat suljettuina 10. - 23.7.2023

    Kesällä toimipisteemme ovat suljettuina heinäkuussa viikkojen 28 ja 29 ajan eli 10-21.7.2023.

    Maksatukset ja muut päivämääriin sidotut jatkuviin palveluihimme liittyvät työt toteutetaan vaatimusten mukaisten aikataulujen ohjaamina.

     

    Lue lisää
  • 06.04.2023
    Suljettuna 12.5. ja 19.5.2023

    Toukokuun 2023 aikana Kuntien Hetapalvelut Oy:n toimipisteet ovat suljettuina perjantaina 12.5. ja perjantaina 19.5.

    Lue lisää
  • 27.03.2023 - Heidi Hirvasoja
    Haemme kirjanpitäjää

    Kuntien Hetapalvelut Oy on kuntien ja kaupunkien ­omistama talous- ja henkilöstöhallinnon palveluiden tuottamiseen keskittynyt yhtiö. Asiakkaitamme ovat kolmetoista kuntaa, yksi kuntayhtymä sekä useat julkisessa omistuksessa olevat osakeyhtiöt. Kuntien Hetapalvelut Oy toimii kahdella paikkakunnalla: Ylivieskassa ja Nivalassa. Henkilöstömäärä on yli 50 henkilöä. Haluamme tehdä asiakkaidemme arjesta sujuvaa laadukkaita, asiantuntevia ja asiakaslähtöisiä palveluja tarjoamalla.

    Lue lisää
  • 02.03.2023
    Palkkahallinnon ESS-järjestelmä toimii taas normaalisti 28. helmikuuta 2023

    Palkkahallinnon ESS-järjestelmän hitautena, kirjautumisen ja sähköpostien lähtemisen ongelmina ilmentynyt vika on korjattu ja järjestelmä toimii normaalisti. Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa!

    Lue lisää
  • 01.03.2023
    Ongelmia palkkahallinnon ESS-järjestelmässä 28. helmikuuta 2023

    Palkkahallinnon ESS -järjestelmän käyttöön liittyen on havaittu ongelmia. Ongelmat esiintyvät järjestelmän käytön hitautena tai kirjautumiseen liittyvinä ongelmina. Ongelman syy on selvityksessä.

    Pahoittelemme ongelmatilanteesta aiheutuvaa haittaa!

    Lue lisää
  • 03.01.2023
    Palkkahallinnon ESS-järjestelmä toimii taas normaalisti 02. tammikuuta 2023

    Palkkahallinnon ESS-järjestelmän hitautena ja kirjautumisen ongelmina ilmentynyt vika on korjattu ja järjestelmä toimii normaalisti. Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa!

    Lue lisää
  • 02.01.2023
    Ongelmia palkkahallinnon ESS-järjestelmässä 02. tammikuuta 2023

    Palkkahallinnon ESS -järjestelmän käyttöön liittyen on havaittu ongelmia. Ongelmat esiintyvät järjestelmän käytön hitautena tai kirjautumiseen liittyvinä ongelmina. Ongelman syy on selvityksessä.

    Pahoittelemme ongelmatilanteesta aiheutuvaa haittaa!

    Lue lisää
  • 20.12.2022
    Joulutervehdys

    Kuntien Hetapalvelut Oy toivottaa asiakkailleen, omistajilleen ja muille sidosryhmilleen Rauhallista joulua ja menestyksekästä uuttavuotta!

     

    Vuoden 2022 joululahjoituksemme on osoitettu Syöpäsäätiölle, joka tukee saamillaan lahjoitusvaroilla syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään sekä rahoittaa suomalaista syöpätutkimusta. 

    Lue lisää
  • 16.11.2022
    Suljettuna 05., 22.-23. ja 30. joulukuuta 2022

    Kuntien Hetapalvelut Oy:n toimipisteet ovat suljettuina maanantaina 05. joulukuuta, 22.-23. joulukuuta (torstaista perjantaihin) ja perjantaina 30. joulukuuta 2022.

    Lue lisää
  • 14.11.2022
    Uudistunut organisaatio ja uudet toimitilat

    Kuntien Hetapalvelut Oy:n Ylivieskassa sijaitseva pääkonttori on muuttanut uusiin tiloihin Rautatiekatu 21:een. Uusien toimitilojen lisäksi myös organisaatio on uudistunut.

    Lue lisää
  • 30.09.2022
    Kuntien Hetapalvelut Oy hakee kirjanpitäjää

    Kuntien Hetapalvelut Oy on kuntien ja kuntayhtymien omistama talous- ja henkilöstöhallinnon palveluiden tuottamiseen keskittynyt yhtiö. Asiakkaitamme ovat kaksitoista kuntaa ja yksi kuntayhtymä sekä useita konserniyhtiöitä. Kuntien Hetapalvelut Oy toimii kahdella paikkakunnalla: Ylivieskassa ja Nivalassa. Henkilöstömäärä on yli 50 henkilöä. Toimintaperiaatteenamme on tarjota asiakaslähtöisiä ja laadukkaita palveluita taloudellisesti tuotettuna asiakkaillemme. 

    Lue lisää
  • 29.06.2022
    Verkkopalkkalaskelmien toimituksessa viivettä

    Ohjelmatoimittajan ja verkkopalkkaoperaattorin välisissä siirroissa on ongelmia. Tästä johtuen 30.6.2022 palkanmaksupäivän verkkopalkkalaskelmien toimituksessa on viivettä. Ohjelmatoimittaja selvittää asiaa.

    Lue lisää
  • 15.06.2022
    Ylivieskan toimisto on muuttanut

    Kuntien Hetapalveluiden Ylivieskan toimisto on muuttanut.

     

    Lue lisää
  • 15.06.2022
    Pankeilla viivettä palkkojen maksuliikenteessä

    Pankeissa on ongelmia maksujen kirjautumisen kanssa. Häiriö koskee ainakin Danske Bankin, S-Pankin ja Nordean asiakkaita. Asiaa selvitetään.

    Lue lisää
  • 06.05.2022
    Kuntien Hetapalvelut Oy hakee toimitusjohtajaa

    Kuntien Hetapalvelut Oy on kuntien ja kuntayhtymien omistama yhtiö, joka tuottaa talous- ja henkilöstöhallinnon palveluja. Palvelukeskuksen asiakkaina on useita julkisen sektorin toimijoita (kuntia, kuntayhtymä ja konserniyhtiöitä).  Palvelukeskus toimii kahdella paikkakunnalla Ylivieskassa ja Nivalassa, henkilöstömäärä on noin 50. Toiminnan periaatteena on tarjota asiakaslähtöisiä, laadukkaita ja taloudellisia palveluja

    Lue lisää
  • 29.04.2022
    Suljettuna 18.-24. heinäkuuta 2022

    Kuntien Hetapalvelut Oy:n toimipisteet ovat suljettuina 18.-24. heinäkuuta (viikko 29) 2022.

    Lue lisää
  • 29.04.2022
    Suljettuna 27. toukokuuta 2022

    Kuntien Hetapalvelut Oy:n toimipisteet ovat suljettuina perjantaina 27. toukokuuta 2022.

    Lue lisää
  • 24.02.2022
    Kuntien Hetapalvelut Oy hakee pääkirjanpitäjää

    Kuntien Hetapalvelut Oy on kuntien ja kuntayhtymien omistama talous- ja henkilöstöhallinnon palveluiden tuottamiseen keskit­tynyt yhtiö. Asiakkaitamme ovat kaksitoista kuntaa ja yksi kuntayhtymä sekä useita konserniyhtiöitä. Kuntien Hetapalvelut Oy toimii kahdella paikkakunnalla: Ylivieskassa ja Nivalassa. Henkilöstömäärä on yli 40 henkilöä. Toimintaperiaatteenamme on tarjota asiakaslähtöisiä ja laadukkaita palveluita taloudellisesti tuotettuna asiakkaillemme.

    Lue lisää
  • 16.12.2021
    Suljettuna 22.-27. joulukuuta 2021 ja 07. tammikuuta 2022

    Kuntien Hetapalvelut Oy:n toimipisteet ovat suljettuina 22.-27. joulukuuta 2021 (keskiviikosta maanantaihin) ja 07. tammikuuta 2022 (perjantai).

    Lue lisää
  • 10.12.2021
    Kuntien Hetapalvelut Oy hakee toimistoapulaista

    Kuntien Hetapalvelut Oy on kuntien ja kuntayhtymien omistama talous- ja henkilöstöhallinnon palveluiden tuottamiseen keskit­tynyt yhtiö. Asiakkaitamme ovat kaksitoista kuntaa ja yksi kuntayhtymä sekä useita konserniyhtiöitä. Kuntien Hetapalvelut Oy toimii kahdella paikkakunnalla: Ylivieskassa ja Nivalassa. Henkilöstömäärä on yli 40 henkilöä. Toimintaperiaatteenamme on tarjota asiakaslähtöisiä ja laadukkaita palveluita taloudellisesti tuotettuna asiakkaillemme.

    Lue lisää
  • 09.09.2021
    Kuntien Hetapalvelut Oy hakee palkkasihteeriä

    Kuntien Hetapalvelut Oy on kuntien ja kuntayhtymien omistama talous- ja palkkahallinnon palveluiden tuottamiseen keskit­tynyt yhtiö. Asiakkaitamme ovat kymmenen kuntaa ja yksi kuntayhtymä sekä useita konserniyhtiöitä. Kuntien Hetapalvelut Oy:llä on kaksi toimipistettä: Ylivieskassa ja Nivalassa, joissa työskentelee tällä hetkellä noin 40 henkilöä. Toimintaperiaatteenamme on tarjota asiakaslähtöisiä ja laadukkaita palveluita taloudellisesti tuotettuna asiakkaillemme.

    Lue lisää
  • 23.06.2021
    Kuntien Hetapalvelut Oy hakee avustavaa kirjanpitäjää

    Kuntien Hetapalvelut Oy on kuntien ja kuntayhtymien omistama talous- ja henkilöstöhallinnon palveluiden tuottamiseen keskit­tynyt yhtiö. Asiakkaitamme ovat kymmenen kuntaa ja yksi kuntayhtymä sekä useita konserniyhtiöitä. Kuntien Hetapalvelut Oy toimii kahdella paikkakunnalla: Ylivieskassa ja Nivalassa. Henkilöstömäärä on noin 40 henkilöä. Toimintaperiaatteenamme on tarjota asiakaslähtöisiä ja laadukkaita palveluita taloudellisesti tuotettuna asiakkaillemme.

    Lue lisää
  • 23.06.2021
    Kuntien Hetapalvelut Oy hakee konsernitilinpäätöstaitoista kirjanpitäjää

    Kuntien Hetapalvelut Oy on kuntien ja kunta-yhtymien omistama talous- ja henkilöstöhallinnon palveluiden tuottamiseen keskit­tynyt yhtiö. Asiakkaitamme ovat kymmenen kuntaa ja yksi kuntayhtymä sekä useita konserniyhtiöitä. Kuntien Hetapalvelut Oy toimii kahdella paikkakunnalla: Ylivieskassa ja Nivalassa. Henkilöstömäärä on noin 40 henkilöä. Toimintaperiaatteenamme on tarjota asiakaslähtöisiä ja laadukkaita palveluita taloudellisesti tuotettuna asiakkaillemme.

    Lue lisää
  • 29.04.2021
    Suljettuna 19.-25. heinäkuuta 2021

    Kuntien Hetapalvelut Oy:n toimipisteet ovat suljettuina 19.-25. heinäkuuta (viikko 29) 2021.

    Lue lisää
  • 29.04.2021
    Suljettuna 14. toukokuuta 2021

    Kuntien Hetapalvelut Oy:n toimipisteet ovat suljettuina perjantaina 14. toukokuuta 2021.

    Lue lisää
  • 21.12.2020
    Hyvää Joulua

    Hetan johtoryhmä teki päätöksen, että tänä vuonna emme lähetä joulumuistamisia asiakkaille. Olemme lahjoittaneet joulumuistamisiin varaamamme rahasumman MLL:n Ylivieskan yhdistykselle, alueen vähävaraisten lapsiperheiden hyväksi. Hetan henkilöstö toivottaa Hyvää Joulua.


    Kuntien Hetapalvelut Oy:n toimipisteet ovat suljettuina 21.-27. joulukuuta (viikko 52) 2020.

    Lue lisää
  • 11.12.2020
    Muutoksia palkanlaskennan aikatauluihin 01.01.2021 alkaen

    Olemme palkanlaskennassa tehneet muutoksia aineistojen toimittamisen aikatauluihin, jotta asiakkaille jäisi enemmän aikaa toimittaa aineistoja maksupäiviin. Olemme myös yhtenäistäneet tunti- ja kuukausipalkkaisten aikataulut, joten jatkossa ei tarvitse muistaa monia määräpäiviä. Vuoden 2021 aikataulut on lähetetty asiakkaille.

    Palkansaajiin muutos vaikuttaa siten, että vuodesta 2021 lähtien palkkalaskelma verkkopankkiin saapuu kaksi työpäivää ennen palkanmaksupäivää. Paperiset palkkalaskelmat saapuvat  postin jakelusta riippuen todennäköisesti vasta palkanmaksupäivän jälkeen.


    Mikäli haluaa vaihtaa paperisen palkkalaskelman sähköiseen, verkkopankkiin tulevaan palkkalaskelmaan, voi olla yhteydessä omaan palkkasihteeriin tai laittaa sähköpostia osoitteeseen palkanlaskenta@hetapalvelut.fi

    Lue lisää
  • 05.11.2020
    Suljettuna 21.-27. joulukuuta 2020

    Kuntien Hetapalvelut Oy:n toimipisteet ovat suljettuina 21.-27. joulukuuta (viikko 52) 2020.

    Lue lisää
  • 05.11.2020
    Huoltokatko palkanlaskennan Personec F ja F ESS -palveluissa 14.-16. marraskuuta 2020

    Palkanlaskennan ohjelmatoimittaja päivittää järjestelmiä. Päivityksistä aiheutuu huoltokatko ajalle lauantai 14.11.2020 kello 00:01 – maanantai 16.11.2020 kello 08:00.


    Päivityksen aikana Personec F ja F ESS -palvelut ovat poissa käytöstä. Raporttien ja tiedostosiirtojen ajastukset (myös käyttöliittymän kautta tehnyt jatkuvat ajastukset) sekä sftp-siirrot ovat pois päältä huoltokatkon ajan.

    Lue lisää
  • 24.09.2020
    Nivalan toimiston postilaatikon aukiolo syksyllä 2020

    Kuntien Hetapalvelut Oy:n Nivalan toimistoon postia voi viedä jälleen normaalisti toimistoaikoina.

    Lue lisää
  • 17.04.2020
    Suljettuna 22. toukokuuta 2020

    Kuntien Hetapalvelut Oy:n toimipisteet ovat suljettuina perjantaina 22. toukokuuta 2020.

    Lue lisää
  • 15.04.2020
    Suljettuna 13.-19. heinäkuuta 2020

    Kuntien Hetapalvelut Oy:n toimipisteet ovat suljettuina 13.-19. heinäkuuta (viikko 29) 2020.

    Lue lisää
  • 26.03.2020
    Nivalan toimiston postilaatikon aukiolo keväällä 2020

    Toistaiseksi Kuntien Hetapalvelut Oy:n Nivalan toimistoon postia voi viedä eteisessä (tuulikaapissa) olevaan postilaatikkoon arkisin kello 9:30 ja 13:00 välisenä aikana. Ylivieskan toimiston postilaatikko on aina auki.

    Lue lisää
  • 18.03.2020
    Varautuminen koronavirukseen

    Hetassa suhtaudutaan koronavirukseen erittäin vakavasti. Teemme kaikkemme Hetan toiminnan turvaamiseksi kaikissa tilanteissa. Seuraamme tiiviisti tapahtumien kulkua ja noudatamme viranomaisten antamia suosituksia. Olemme myös ryhtyneet tarvittaviin toimenpiteisiin hyvissä ajoin ja päivittäneet sisäistä ohjeistusta tartunnan leviämisen estämiseksi ja minimoimiseksi niin pitkälle, kuin se on mahdollista. Haluamme omalta osaltamme kantaa yhteiskunnallista vastuuta ja teemme kaiken voitavan tämän yhteisen haasteen edessä.


    • Hetan henkilökuntaa on kehotettu, että he eivät tee ulkomaan eikä kotimaan matkoja. Matkustuskieltosääntöä rikkovat joutuvat kahden viikon karanteeniin.
    • Kaikki kokoukset ja koulutukset Hetan tiloissa ja talon ulkopuolella on kiellettyjä. Kokouksia/koulutuksia voidaan pitää vain Teamsin/Skypen välityksellä.
    • Keväälle suunniteltu henkilökunnan virkistyspäivä on siirretty syksyyn.
    • Hetan toimitiloissa on yli kymmenen henkilön kokoontumiskielto. Esim. kahviossa käynti on porrastettua niin, että sinne ei kokoonnu yli kymmentä henkilöä kerralla.
    • Hetan Ylivieskan ja Nivalan toimistot on suljettu vierailijoilta. Asiakkaat voivat jättää postia molempien yksiköiden postilaatikoihin ja olla yhteydessä Hetan henkilöstöön puhelimitse, Teamsin tai sähköpostin välityksellä.
    • Hetan toimistoihin on pääsy vain Hetan henkilökunnalla, postinkantajilla, siivoojilla ja kiinteistöhuollon henkilöstöllä, jos he ovat täysin terveitä.
    • Hetassa on kättelykielto.
    • Hetan kiinteistöjen siivousta on tehostettu. Siivouksessa kiinnitetään erityisesti huomiota kosketuspintoihin, ovenkahvoihin, valonkatkaisijoihin yms.
    • Hetan kiinteistöihin tulevien/lähtevien on huuhdeltava kädet aina käsidesillä. Käsidesin saatavuus on turvattu useiksi kuukausiksi eteenpäin. Muutenkin henkilöstö kiinnittää erityistä huomiota käsihygieniaan.
    • Hetassa on järjestetty etätyömahdollisuus. Riskiryhmiin kuuluvat henkilöt voidaan määrätä etätöihin tarpeen vaatiessa. Mahdolliset koronavirukseen sairastuneen ja sairastumisesta epäillyt henkilöt parannuttuaan ovat kahden viikon karanteenissa ja etätöissä kotona. Pienilläkin flunssaoireilla jäädään varmuuden vuoksi kotiin. Flunssan pitkittyessä järjestetään myös etätyömahdollisuus.
    • Nämä toimintaohjeet ovat voimassa 31.5.2020 saakka. Toimintaohjeita tiukennetaan ja voimassaoloaikaa jatketaan tarvittaessa viranomaisilta tulevien ohjeiden mukaisesti.
    Lue lisää
  • 13.01.2020
    Siirtyminen Maventan verkkopalkkalaskelmiin

    Vuoden 2020 alusta alkaen sähköiset palkkalaskelmat tulevat verkkopankkiin Maventa-palveluntarjoajan kautta. Ennen vuotta 2020 lähetetyt laskelmat näkyvät Aditro-palveluntarjoajan kautta.


    Palkkalaskelma toimitetaan oletusarvoisesti sähköisenä verkkopankkiin. Kirjaudu oman pankkisi verkkopalveluun omilla pankista saamillasi tunnuksilla. Polku verkkopalkkapalveluun kirjautumiseen eri pankkien verkkopalveluissa:

    Aktia Pankki: Tilit ja maksaminen > Verkkopalkka > Maventa (vanhat laskelmat ennen vuotta 2020: Aditro)
    Danske Bank: Arkistot ja verkkopalkka > Siirry verkkopalkkapalveluun > Maventa (vanhat laskelmat ennen vuotta 2020: Aditro)
    Handelsbanken: Lisäpalvelut > Verkkopalkka > Maventa (vanhat laskelmat ennen vuotta 2020: Aditro)
    Nordea: Päivittäiset raha-asiat > Tilit > Verkkopalkka > Maventa (vanhat laskelmat ennen vuotta 2020: Aditro)
    OP: Henkilöasiakkaat > Tilit ja maksut > Tilit > Palkkatiedot > Maventa (vanhat laskelmat ennen vuotta 2020: Aditro)
    POP Pankit: Lisäpalvelut > Verkkopalkka > Maventa (vanhat laskelmat ennen vuotta 2020: Aditro)
    S-Pankki: Tilit > Verkkopalkka > Maventa (vanhat laskelmat ennen vuotta 2020: Aditro)
    Säästöpankit: Lisäpalvelut > Verkkopalkka > Maventa (vanhat laskelmat ennen vuotta 2020: Aditro)
    Ålandsbanken: Pankkisi > Palkkalaskelma > Maventa (vanhat laskelmat ennen vuotta 2020: Aditro)

    Lue lisää
  • 13.12.2019
    Hetan henkilöstö toivottaa Hyvää Joulua

    Hetan johtoryhmä teki päätöksen, että tänä vuonna emme lähetä joulumuistamisia asiakkaille. Olemme lahjoittaneet joulumuistamisiin varaamamme rahasumman Pelastakaa Lapset ry:lle tämän alueen hädänalaisten lapsiperheiden tukemiseen. Hetan henkilöstö toivottaa Hyvää Joulua teille kaikille.


    Kuntien Hetapalvelut Oy:n toimipisteet ovat suljettuina 23.-27. joulukuuta (viikko 52) 2019.


    Lue lisää
  • 13.12.2019
    Palkkahallinnon ESS-järjestelmä toimii taas normaalisti

    Palkkahallinnon ESS-järjestelmän hitautena ja kirjautumisen ongelmina ilmentynyt vika on korjattu ja järjestelmä toimii normaalisti. Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa!

    Lue lisää
  • 10.12.2019
    Ongelmia palkkahallinnon ESS-järjestelmässä

    Palkkahallinnon ESS -järjestelmän käyttöön liittyen on havaittu ongelmia, kun järjestelmää käytetään osoitteesta ess.personec-f.visma.fi. Ongelmat esiintyvät järjestelmän käytön hitautena tai kirjautumiseen liittyvinä ongelmina. Ongelman syy on selvityksessä.


    Tuota ongelmaa voi yrittää kiertää siten, että kirjautuu ESS:iin osoitteessa https://personec-f.visma.fi/ess/2231372.ess (eikä siis osoitteessa https://ess.personec-f.visma.fi/ess/2231372.ess ). Tuo osoite sallii kuitenkin käytön vain työpaikan verkon kautta, eikä yleisesti kaikkialta Internetistä, kuten kotoa tai mobiililiittymän (kännykän) kautta.

    Pahoittelemme ongelmatilanteesta aiheutuvaa haittaa!

    Lue lisää
  • 08.11.2019
    Postin toimittaminen Hetaan postilakon aikana

    Maanantaina 11.11.2019. alkavan Postin lakon aikana Hetaan voi toimittaa postia nettisivujemme kautta hyödyntäen turvalomakkeitamme. Lomakkeet on tarkoitettu pääasiassa palkanlaskennan asiointiin, mutta niiden kautta voi toimittaa lakon aikana myös muuta skannattua aineistoa.


    Lomakkeet löytyvät osoitteesta: https://www.hetapalvelut.fi/asioi-verkossa 


    Postia voi jättää myös Hetan toimistojen postilaatikoihin. Ylivieskan toimiston postilaatikko on Rautatiekadulla pääoven vieressä. Nivalan toimiston postilaatikko on Pajatiellä Nitekin ala-aulassa sisätiloissa, joka on avoinna virka-aikaan klo 8 - 16. Molemmat postilaatikot tyhjennetään jokaisena työpäivänä.

    Lue lisää
  • 04.11.2019
    Häiriö palkkahallinnon ESS-järjestelmässä on korjattu ja järjestelmä toimii taas normaalisti

    Häiriö, joka esti sisäänkirjautumisen ESS-järjestelmään on korjattu perjantaina 01.11.2019. Järjestelmä toimii taas normaalisti, pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta vaivaa.

    Lue lisää
  • 01.11.2019
    Häiriö palkkahallinnon ESS-järjestelmässä

    ESS-järjestelmässä on tekninen häiriö ja sisäänkirjautuminen palveluun ei ole juuri nyt mahdollista. Häiriö koskee osaa käyttäjistä ja asiaa selvitetään.

    Lue lisää
  • 01.11.2019
    SULJETTUNA 23.-27. JOULUKUUTA 2019

    Kuntien Hetapalvelut Oy:n toimipisteet ovat suljettuina 23.-27. joulukuuta (viikko 52) 2019.

    Lue lisää
  • 17.10.2019
    Palkkahallinnon Personec F ja F ESS osoitteet muuttuvat

    Palkkahallinnon ohjelmisto Personec F:n sisäänkirjautumisosoite https://f.aditro.com/ korvautuu osoitteella https://personec-f.visma.fi/.

    Palkkahallinnon käyttöliittymä Personec F ESSin sisäänkirjautumisosoite https://f.aditro.com/ess/2231372.ess korvautuu osoitteella https://personec-f.visma.fi/ess/2231372.ess ja julkisesta internetistä käytön salliva osoite https://ess.aditro.com/ess/2231372.ess korvautuu osoitteella https://ess.personec-f.visma.fi/ess/2231372.ess.

    Nämä muutokset tulevat voimaan torstaina 31. lokakuuta 2019.

    Päivittäkää tiedot mahdollisesti intranetissänne, työpöydillä ja nettiselaimissa oleviin linkkeihin.

    Lue lisää
  • 21.08.2019
    Suljettuna 02. syyskuuta 2019

    Kuntien Hetapalvelut Oy:n toimipisteet ovat suljettuina maanantaina 02. syyskuuta 2019.

    Lue lisää
  • 29.05.2019
    Palkanmaksun usein kysytyt kysymykset (UKK)
    • Miten voin asioida sähköisesti ajasta ja paikasta riippumatta? PalkkahallinnonESS-järjestelmässä voit ilmoittaa osoitteen ja pankkitilin muutokset, sekä anoa vuosilomat ja poissaolot. Muissa asioissa voit käyttää palkkahallinnon nettilomakkeita. ESS-järjestelmän käyttö edellyttää, että palkanlaskenta on käsitellyt työsopimuksesi ja sähköpostiosoitteesi on tallennettu palkkajärjestelmään. ESS-järjestelmään pääset kirjautumaan WWW-selaimellasi osoitteessa https://ess.personec-f.visma.fi/ess/2231372.ess. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla salasana tulee tilata kirjautumissivun linkin kautta. Samalla tavalla tilataan uusi salasana unohtuneen tilalle.
    • Mitä tietoja palkanlaskenta tarvitsee palkan tai muun suorituksen saajalta? Pakollisia tietoja ovat: Nimi, henkilötunnus tai Y-tunnus, postiosoite, pankkitilitieto ja mahdollisesti verokortti. Verokortti tarvitaan, jos suorituksesta pitää ottaa ennakonpidätys (yleensä pitää) ja veron ennakonpidätystä ei haluta toimitettavan 60 % suuruisena. Nämä tiedot voit toimittaa työnantajasi ilmoittamalle taholle tai suoraan palkanlaskentaan.
    • Milloin palkka tai muu suoritus maksetaan tilille? Palkanmaksupäivät ovat kuukauden 15. ja/tai viimeinen päivä. Jos tuo päivä osuu viikonlopulle tai arkipyhäksi, on palkanmaksupäivä sitä edellinen pankkipäivä. Pääsääntöisesti vakituisessa palvelussuhteessa oleville palkka maksetaan kuukauden 15. päivänä ja määräaikaisessa palvelussuhteessa oleville kuukauden viimeisenä päivänä. Jos työsuoritteitasi kirjataan johonkin palkanlaskennan ulkopuoliseen järjestelmään, kuten Titania tai Effica, on niiden maksamiselle omat aikataulunsa, joita voit tiedustella omalta esimieheltäsi.
    • Mistä saan palkkalaskelman? Palkkalaskelma toimitetaan oletusarvoisesti sähköisenä verkkopankkiin. Kirjaudu oman pankkisi verkkopalveluun omilla pankista saamillasi tunnuksilla. Polku verkkopalkkapalveluun kirjautumiseen eri pankkien verkkopalveluissa:
      Aktia Pankki: Tilit ja maksaminen > Verkkopalkka > Aditro
      Danske Bank: Arkistot ja verkkopalkka > Siirry verkkopalkkapalveluun > Aditro
      Handelsbanken: Lisäpalvelut > Verkkopalkka > Aditro
      Nordea: Päivittäiset raha-asiat > Tilit > Verkkopalkka > Aditro
      OP: Henkilöasiakkaat > Tilit ja maksut > Tilit > Palkkatiedot > Aditro
      POP Pankit: Lisäpalvelut > Verkkopalkka > Aditro
      S-Pankki: Tilit > Verkkopalkka > Aditro
      Säästöpankit: Lisäpalvelut > Verkkopalkka > Aditro
      Ålandsbanken: Pankkisi > Palkkalaskelma > Aditro
    • Mistä saan todistuksia työstäni tai saamistani maksuista? Todistuksen tekemästäsi työstä, eli työtodistuksen, saat omalta esimieheltäsi. Tämä todistus voi sisältää tarkempia tietoja työsuorituksestasi. Jos riittää todistus siitä, että olet ollut palvelusuhteessa tiettynä aikana tiettyyn työnantajaan, voit tilata palvelutodistuksen palkanlaskennasta. Palvelutodistus ei sisällä tietoja maksetuista palkoista. Todistuksen maksetuista palkoista voit tilata palkanlaskennasta. Tarkemmat erittelyt maksetuista palkan osista saat palkkalaskelmasta, joka toimitetaan automaattisesti jokaisen palkanmaksun yhteydessä.
    • Palkassani on lomapalkanoikaisu, mitä se tarkoittaa? Jos vuosiloman ansainta-aikana on ollut eri työaikaprosentti kuin loman pitämisen hetkellä, oikaistaan tällä vuosiloman pitämisen ajan palkka vastaamaan loman ansainta-ajan keskimääräistä työaikaprosenttia. Lisätietoja löytyy omaan virka-/työsuhteeseesi sovellettavasta virka-/työehtosopimuksesta; esimerkiksi: Kunnallinen yleinen virka- ja työehtosopimus (KVTES) 2018-2019, IV luvun 13 § 2 momentti.
    Lue lisää
  • 29.05.2019
    Suljettuna 15.-21. heinäkuuta 2019

    Kuntien Hetapalvelut Oy:n toimipisteet ovat suljettuina 15.-21. heinäkuuta (viikko 29) 2019.

    Lue lisää
  • 23.01.2018
    Sähköinen palkkalaskelma verkkopankissasi

    Sähköinen palkkalaskelma verkkopankissasi, eli verkkopalkka

    Kirjaudu oman pankkisi verkkopalveluun omilla pankista saamillasi tunnuksilla.

    Polku verkkopalkkapalveluun kirjautumiseen eri pankkien verkkopalveluissa:

    • Aktia Pankki: Tilit ja maksaminen > Verkkopalkka > Aditro
    • Danske Bank: Arkistot ja verkkopalkka > Siirry verkkopalkkapalveluun > Aditro
    • Handelsbanken: Lisäpalvelut > Verkkopalkka > Aditro
    • Nordea: Päivittäiset raha-asiat > Tilit > Verkkopalkka > Aditro
    • OP: Henkilöasiakkaat > Tilit ja maksut > Tilit > Palkkatiedot > Aditro
    • POP Pankit: Lisäpalvelut > Verkkopalkka > Aditro
    • S-Pankki: Tilit > Verkkopalkka > Aditro
    • Säästöpankit: Lisäpalvelut > Verkkopalkka > Aditro
    • Ålandsbanken: Pankkisi > Palkkalaskelma > Aditro
    Lue lisää

Suosittele meitä

Facebook Twitter 1Jaa

Uusimmat aiheet

  • 10.05.2024
    Sähköinen yhteydenottolomake toimii jälleen

    Sähköisen yhteydenottolomakkeen ongelma on saatu korjattua 10.5.2024 noin klo 13 ja lomake toimii taas.

    Mikäli olet ollut Hetaan yhteydessä viikon 19 aikana yhteydenottolomakkeen kautta ja epäilet, että viestisi ei ole tullut perille, ole uudelleen yhteydessä lomakkeen kautta tai sähköpostitse palkanlaskenta@hetapalvelut.fi

    Lue lisää
  • 10.05.2024
    Ongelmia yhteydenottolomakkeen toiminnassa

    Nettisivujemme sähköisessä yhteydenottolomakkeen toiminnassa on ollut häiriö, josta johtuen kaikki lomakkeen kautta viikon 19 aikana toimitetut viestit eivät välttämättä ole tulleet perille. Mikäli epäilet, että viestisi ei ole tullut perille, ole uudelleen yhteydessä sähköpostitse palkanlaskenta@hetapalvelut.fi

    Lue lisää
  • 02.05.2024
    Hetan toimistot suljettuina pe 17.5.2024

    Toimistomme ovat suljettuina perjantaina 17.5.2024 henkilökunnan kevätpäivän vuoksi.

    Palvelemme jälleen maanantaina 20.5.2024 klo 9.00 alkaen.

    Lue lisää