Muutoksia palkanlaskennan aikatauluihin 01.01.2021 alkaen

Olemme palkanlaskennassa tehneet muutoksia aineistojen toimittamisen aikatauluihin, jotta asiakkaille jäisi enemmän aikaa toimittaa aineistoja maksupäiviin. Olemme myös yhtenäistäneet tunti- ja kuukausipalkkaisten aikataulut, joten jatkossa ei tarvitse muistaa monia määräpäiviä. Vuoden 2021 aikataulut on lähetetty asiakkaille.

Palkansaajiin muutos vaikuttaa siten, että vuodesta 2021 lähtien palkkalaskelma verkkopankkiin saapuu kaksi työpäivää ennen palkanmaksupäivää. Paperiset palkkalaskelmat saapuvat  postin jakelusta riippuen todennäköisesti vasta palkanmaksupäivän jälkeen.


Mikäli haluaa vaihtaa paperisen palkkalaskelman sähköiseen, verkkopankkiin tulevaan palkkalaskelmaan, voi olla yhteydessä omaan palkkasihteeriin tai laittaa sähköpostia osoitteeseen palkanlaskenta@hetapalvelut.fi