Kuntien Hetapalvelut hakee kuntasektorin taloushallinnon asiantuntijaa

KUNTASEKTORIN TALOUSHALLINNON ASIANTUNTIJA - KONSERNIKIRJANPITÄJÄ

 

Hetan taloushallinnon asiantuntijatiimi hakee joukkoonsa kuntakonserniasiantuntijaa täydentämään joukkoaan. Meille tärkeitä arvoja ovat hyvinvointi, innovatiivisuus, osallistaminen, asiantuntijuus ja asiakaskeskeisyys. Haluamme olla mukana kehittämässä kuntia, joissa taloutta hoidetaan tehokkaasti ja asiantuntevasti, mutta myös leppoisan ystävällisesti.

Tehtävän sisältö:

·         Asiakasvastuullinen kirjanpito

·         Tilinpäätösten ja kuntakonsernin toteuttaminen

·         Valtionkonttorin raportointi

·         Monipuolinen asiakkuuksien hoitaminen

·         Yhteistyö muiden Hetan osaamistiimien ja asiakkuustiimien kanssa

·         Organisaation kehittäminen yhdessä kollegoiden ja esihenkilöiden kanssa

 

Mitä me odotamme:

Sinulla on kokemusta kirjanpitotehtävistä ja kuntakonsernitilinpäätösten laatimisesta. Hallitset sujuvasti M365-ohjelmistot (mm. Teams, Outlook, Word, Excell, Powerpoint) ja joitakin taloushallinnon ohjelmistoja etkä epäile oppimiskykyäsi uusien järjestelmien haltuun ottamisessa. Sinulla on vahva ymmärrys kuntakirjanpidon prosesseista ja kirjanpitolaista. Olet oma-aloitteinen, palveluhenkinen ja kykenet sekä itsenäiseen työskentelyyn että tekemään yhteistyötä tiimisi ja asiakkaidesi kanssa. Olet kiinnostunut itsesi, oman työsi ja organisaatiomme kehittämisestä ja motivoitunut oppimaan jatkuvasti uutta.

 

Keitä me olemme:

Kuntien Hetapalvelut Oy on vahvasti omaan tekemiseensä sitoutunut kuntien ja kaupunkien omistama in-house -yhtiö, jolla on tärkeä rooli sen asiakasomistajien HR- ja talouspalveluiden ylläpitäjänä ja kehittäjänä. Olemme koonneet yhteen asiantuntijajoukon, joka uskaltaa ottaa vastuuta ja ymmärtää kustannustehokkaan HR- ja taloushallinnon lainalaisuudet. Emme hätkähdä vaativiakaan tehtäviä vaan otamme ne tyynesti vastaan ryhtyen töihin.

Hengeltämme olemme määrätietoinen ja ajan tasalla oleva ammattilainen, joka seisoo sanojensa takana. Olemme tuttu ja turvallinen yhteistyökumppani, jolta löytyy käytännönläheistä ymmärrystä arjen asioihin.

Meillä on tärkeä rooli kuntahallinnon taustalla. Ymmärrämme, miten tärkeää on olla luottamuksen arvoinen ja mikä merkitys palveluillamme on yksittäisen ihmisen näkökulmasta. Arjen pienissäkin ratkaisuissa voi olla ison ratkaisun alku. Niiden eteen tehdään Hetalla töitä – ihan joka päivä.

 

Mitä me tarjoamme:

Meitä hetalaisia on yhteensä 47 ja toimistomme sijaitsevat Ylivieskassa ja Nivalassa. Työ meillä on mahdollista tehdä 100 % etänä ja suurin osa työntekijöistämme hyödyntää työpaikan valinnan mahdollisuutta arjessaan erittäin joustavasti työskennellen osan viikosta toimistolla ja osan kotonaan. Viikkotyöaikamme on 36 h 15 min ja erilaiset liukuma- ja joustomahdollisuudet tarjoavat vapautta arjen ja työn yhteen sovittamiselle. Noudatamme Avaintes-työehtosopimusta, jonka mukaisesti vuosilomien määrän on mahdollista yltää jopa 38 arkipäivään. Sinulla on vahva esihenkilön, muun johdon ja osaamistiimiemme tuki. Haluamme varmistaa, että pääset kehittymään työssäsi omien toiveidesi mukaisesti ja tämän vuoksi osaamisesi kehittämistä arvioidaan vuosittain omaan itsearviointiisi ja strategiaamme nojautuen.

Henkilöstöetuinamme merkittävien henkilöstökäsikirjamme mukaisten joustomahdollisuuksien lisäksi on laaja työterveyshuolto, 160 € ePassi-rahaa sekä lounas- ja työsuhdepyöräetu.

Tehtävän palkka koostuu tehtävän mukaisesta vähimmäisperusosasta, säännöllisesti arvioitavasta pätevyysosasta sekä lisäosista ja on tässä tehtävässä koulutuksesi, osaamistasosi ja työkokemuksesi mukaan 2980-4000 €/kk

 

Tule meille:

Koska hakemus toivottavasti innoitti sinua, lähetäthän ansioluettelosi ja vapaamuotoisen hakemuksesi meille viimeistään 26.7. klo 16 mennessä osoitteeseen rekry@hetapalvelut.fi. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.

Lisätietoja tehtävään liittyen antaa rekrytoiva esihenkilö, taloushallinnon palvelupäällikkö Riikka Petsalo puh. 010 5017 343 to 13.6. klo 13-15 ja pe 14.6. klo 13-15 sekä ke 19.6. klo 11-12.30.

Lisätietoja antaa myös HR-asioista vastaava Heidi Hirvasoja puh. 010 5017 327 ti 25.6. klo 9-11 ja ke 26.6. klo 9-11.

Toimitusjohtaja Miia Laakso puh. 010 5017 363 vastaa myös mielellään tiedusteluihin ma 22.7. klo 9-11 ja ti 23.7. klo 9-11.